Tuesday 26 February 2013

halm klassiske Nike sko

"? Den mørke hjertet av naturlig erosjon" Nazir fra nike free run hendene tok, tok en titt, og sa: "Ja, dette er faktisk en naturlig hjerte, men dessverre har blitt erodert av mørkets makt, som den naturlige strømmen er ikke så ren og naturlig, er mørkets makt påvirker veldig irritabel, blodtørstige og drap! Dessverre, ah Dessverre ...... "sa Nazir returnerte nike slå Zheke naturlig hjerte, spurte igjen : "forsyn President, jeg er redd jeg vil våge, det gjør jeg virkelig er litt forstår deg så ung alder og litt grunne dyrking, drepte over 100 ordinære forvirring Dryad, nok slik at jeg sjokkert deg igjen høy 150 forvirring Dryad kongen hvordan å drepe den? du på hvilken måte å eliminere dem, kan du fortelle oss hva? retrocesjon RBT håp i dette! "

nike free herre hjertet av et dynamisk, hjerte til å si dette er ikke til Goblin stammer bombe muligheter for inntekt det? Eier uansett, ikke bombe, og benyttet anledningen til å introdusere denne tilnærmingen til Goblin King, kjøpte Goblin kongen bombe bombe å tørke ut monstrene av kaos skog, og deretter se etter mer enn 100 senior Elf Warrior, dette er ikke akkurat finne utsalgssteder til Goblin stammene Hvorfor? Virkelig utover den bleke resultatløst søk Finn det ah!

Nazir se nike free 2 nølte ikke snakke, fortau: Mr. "Gud, jeg vet at min forespørsel kan være arrogant, men jeg håper du kan fortelle meg, og som en takk, jeg ønsker for deg å løfte hendene synker naturlig hjerte mørk erosjon, slik at du får et rent naturprodukt hjerte! "

http://www.nikefreerunseu.com/