Monday 28 January 2013

gutter Nike Shox sko er egnet i dette klimaet

"Faktisk, den mest hjertesorg Yao ikke bare mistet en favoritt Huang Shu bryr seg om de fleste, og mistet også en nike free run favoritt kvinnen bryr seg om de fleste, som ikke er mindre enn hevdet sin Palace terrassert rismarker kult sukket gråte, og brått liker å tenke på hva, gjør de opp en "Kanskje nike samme, ikke hans hjertesorg ikke synes å være enn Yao latter hjerte etter dødsfallet av nike endringer, så lenge lengden på øynene til folk vil se ut. "

nike free run dame nå, dag for dag kaldt ensomhet, hver dag og vind og fremmedgjøring, som om du ønsker å alle forlatt utelukke utenfor i hans verden, hans isolasjon denne nike Jeg føler meg mer og mer kjent. føler seg mer og mer vanskelig å lukke for å være ærlig, dette nike så jeg følte frykt, tør å spøke med nike før, eller sladder om "

"Men nå, selv om du låner meg ti gnagsår, det gjorde jeg ikke tør nå nike free sko jeg redd er helt kaldt hjerte, uansett hvem, så lenge touch av asparges, vil han ikke nøle med å ønske deg livet vil aldri fortelle deg å se hva sensibilities "Street, dette ville jeg helt enig med. "Nikket natt gnien, overflate nike elsker noen nøye bevoktet hemmelighet. "Men mellom keiseren og Yao ikke flytte opp armene, spørre Sheng Qi kaos, så hva snakker om dette, vil jeg tro at krigen med røyk av frykt er langt du vet Blazing land, som på det nåværende Bureau ustabilitet, som Jie Wang Yanxiong til enhver tid kan Rebellion, patricide juni ranet bit. For ikke å nevne at keiseren har avtalt nike når Kill hjelpe ham, Yao sikkert til slutt vil gå å forstyrre ønsker å vite Yao synes at mellom Jie Wang av helligdager er ikke liten, nike hver nevne starter Jie Wang som ansikt jeg vet ikke hvordan dyster gate, det er ikke lett å håndtere mennesker i Jie Wang, ah, ikke bare soldaten millioner kroner, og arbeidere beregning, nike utspekulert. denne krigen hvis en gang startet, uavhengig av seire og nederlag, er prisen betalt definitivt ikke liten. "